ОЗ "Засульський ліцей" П`ятниця, 20.09.2019, 21:07
| RSS
Меню сайту

Новини гімназії

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Форма входу

Пошук

Засульська гімназія Лубенської районної ради Полтавської області створена в 2002 році в результаті реорганізації Засульської середньої школи (розпорядження голови районної державної адміністрації №241 від 16.07.2002 року).

Навчальний заклад розташований в типовому триповерховому приміщенні, яке здано в експлуатацію в 1992 році. Загальна площа території навчального закладу 3,5 га, площа всіх приміщень 6443 м2, з них 1641 м2 припадає на 29 навчальних кабінетів і лабораторій. Зокрема, фізики з інтерактивним комплектом, англійської мови з інтерактивною дошкою, хімії, математики, географії, біології, історії, української мови і літератури, музики та інші.

Для викладання інформатики наявні два комп'ютерні класи, де використовується 22 комп'ютери з 37 наявних. Для інформатизації управління навчальним закладом діє локальна мережа з виходом в Інтернет, в яку підключені: 2 кабінети інформатики, директор, заступники директора з навчально – виховної роботи, педагог – організатор, соціально – психологічна служба, кабінет фізики, англійської мови.

Також в гімназії наявні: 3 майстерні (по дереву, по металу, обслуговуючої справи); 2 спортивних зали (ігровий, гімнастичний); стандартне футбольне поле, майданчик із штучним покриттям, бібліотека, актова зала, їдальня на 160 посадкових місць, буфет, 6 внутрішніх туалетів з євроремонтом. За програмою "Шкільний автобус" 220 учням організовано підвезення.

          В гімназії навчається 420 учнів із сіл Засулля, Войниха, Піски, Солониці, міста Лубен.
          В навчальному закладі 69 працівників, з них 42 педагогічні працівники.

          

3 вчителя мають педагогічне звання «учитель-методист», 2 – «старший учитель», 1 – «педагог-організатор – методист».

Засульська гімназія бере активну участь у впровадженні технології соціально – педагогічного проектування особистісного розвитку учня створеної науковцями відділу проектування розвитку обдарованості Інституту обдарованої дитини НАПН України під керівництвом В.О. Киричука, завідувача відділу проектування, кандидата педагогічних наук.

Передумовою реалізації означеної вище освітньої системи була участь у Всеукраїнському експерименті «Проектування особистісного – розвивального змісту навчально – виховного процесу» (2007-2012 роки) згідно наказу МОН України від 06.07.2007 року № 680 «Психолого – педагогічне проектування соціального розвитку учнів загальноосвітніх навчальних закладів», яка здійснювався за допомогою ДПК «Універсал», версії якого щорічно вдосконалювалися.  З 2015 року навчальний заклад працює в новій освітній технології « Універсал online».

Мета впровадження: всебічний конструктивний особистісний розвиток учнів у системі проектування навчально-виховного процесу.


Основними завданнями є:

  • визначення проблем та потенційних можливостей учнів через проведення комплексної психолого-медико-педагогічної діагностики всіх учасників НВП  в   online режимі методами системного та кореляційного аналізу;
  • проведення конкретного цілепокладання роботи педагогічного та класних колективів гімназії;
  • проектування особистісно-розвивального змісту НВП в сценаріях уроків та виховних заходах;
  • проведення моніторингу ефективності та результативності роботи педагогічних працівників.

Дана технологія дає можливість працювати всім учасникам навчально-виховного процесу (учні – батьки – педагоги) і утворює цілісну багаторівневу ієрархічну освітню систему.

Зокрема  адміністрації гімназії вона дозволяє:

  • проведення системно-комплексного аналізу особистісного розвитку учнів у класних колективах (фізичного, психічного, соціального, духовного) ;
  • систематизації та диференціацій аналітичних даних класних колективів, навчального закладу (таблиці, графіки, діаграми, матриці, характеристики, рекомендації);
  • прогнозування особистісного розвитку груп учнів та класних колективів(конструктивний, деструктивний);
  • визначення конкретних проблем та потенційних можливостей учнів у класних колективах та навчального закладу);
  • проведення цілепокладання роботи гімназії на основі  конструювання завдань на навчальний рік;
  • створення електронних банків навчальних та навчально-виховних програм і демонстраційних проектів для навчального закладу ;
  • проведення планування роботи гімназії на навчальний рік на основі технологій проектного менеджменту: проектно-модульний, системно-комплексний, графічний плани роботи тощо .
  • творення (сценаріїв виховних заходів,уроків);
  • контроль за реалізацію навчальних і навчально-виховних проектів навчального закладу, вчителів-предметників, класних керівників (1-11 класів);
  • аналіз моніторингу особистісного розвитку учнів у класних колективах та навчального закладу (за 74 критеріями - фізичного, психічного, соціального та духовного розвитку) та ефективність проведення уроків;
  • надання рекомендацій із проблем особистісного розвитку конкретним учасникам НВП;     

Для психологічної служби (практичних психологів, соціальних педагогів) це:

  • організація та проведення комплексної психолого-педагогічної діагностики учнів, батьків, педагогів (два зрізи на навчальний рік);
  • проведення системного аналізу за результатами діагностики;
  • прогнозування особистісного розвитку учнів (за результати факторної ваги по 74 критеріям з урахуванням вікових особливостей особистісного розвитку).

Для класних керівників це:

  • проведення аналізу та прогнозування розвитку учнів у класному колективі;
  • конструювання задач особистісного розвитку учнів (індивідуальні, групові, колективні); 
  • створення корекційно-розвивальних проектів, творення змісту сценаріїв виховних заходів з елементами тренінгу з особистісно-розвивальним змістом.

Для батьків це:

  • проведення діагностики та аналізу взаємостосунків у родині з дітьми;
  • ознайомлення з результатами діагностики та отримання психолого-медико-педагогічних рекомендацій від педагогів, практичних психологів, медиків, в т.ч. - автоматично online режимі.

Для учнів гімназії це:

  • проведення діагностики особистісного розвитку у комп’ютерних класах,
  • отримання психолого-медико-педагогічних рекомендацій з особистісного розвитку в системі моніторингу, в т.ч. автоматично в online режимі (від педагогів, практичних психологів та медиків).

Після опрацювання результатів чергового зрізу 2 рази на рік проводяться зустрічі адміністрації та соціально – психологічної служби з класними керівниками з метою вивчення проблем розвитку колективу та визначення ефективності проведеної роботи.

Робота гімназії в даній системі дає можливість розширити виховні можливості позакласної роботи, враховуючи потенційні можливості кожної дитини. Для цього працює 8 гуртків спортивного спрямування (футбол, баскетбол), 6 гуртків естетичного спрямування, 1 гурток технічного спрямування. Крім того, в гімназії діє екологічний загін «Планета», команда ЮІР «Світлофор», дебатний клуб «Сигнал», клуб волонтерів «Пошук», пошукові загони «Пам’ять» і «Джерело». Танцювальний колектив «Паняночка» і вокальний колектив «Калинонька» мають звання "зразковий".

За останні три роки вищеназвані колективи та ансамбль ложкарів були неодноразовими переможцями конкурсу – огляду художньої самодіяльності «Веселка» обласного етапу та різноманітних Всеукраїнських фестивалів».

У гімназії діє ефективна система моніторингу розвитку особистості учня та педагога. Двічі на рік здійснюється рейтинг відповідно до критеріїв розробленого положення, підсумком якого є загальногімназійне свято «Гімназист року».

Особистісний розвиток учня простежується і через колективно- творчі справи класу, які передбачають тісну співпрацю з батьками показують інтенсивність і результативність виховного процесу класного колективу.


Науково-методичне забезпечення  в гімназії спрямоване на формування життєвих компетентностей учасників навчально-виховного процесу і здійснюється на основі ДК «Персонал» через діяльність науково-методичної ради, предметних шкільних методичних об'єднань, творчих груп.

Педагоги обєднані у творчі групи з використанням проектних технологій, результативністю роботи яких є творчі доробки на різноманітних конкурсах педмайстерності.

          За останні роки 3 педагоги були лауреатами та переможцями І та ІІ етапів конкурсу «Вчитель року».
          Враховуючи результати тесту «Шкала прогресивних матриць Равена» та інших методик,  у гімназії розроблена і апробована модель "Обдарованість", яка складається із 6 блоків.
Модель «Обдарованість» Засульської гімназії

        З метою забезпечення якісної освіти та з урахуванням освітніх потреб, нахилів і здібностей учнів у Засульській гімназії запроваджено профільне навчання в старшій школі. Профілізація здійснюється за двома напрямками: суспільно – гуманітарний і природничо – математичний.


Профілі визначаються враховуючи потреби учнів, побажання батьків, фахову підготовку педагогічних кадрів, матеріальну базу кабінетів. Всього профільним навчання  за останні 3 роки було охоплено 63 учні старшої ланки.
          В класах, де не запроваджене профільне навчання,  за рахунок варіативної складової передбачено додаткові години на поглиблене вивчення предметів інваріантної складової, на вивчення курсів за вибором, факультативів.

         Така структура навчального процесу спрямована на поглиблення і розширення знань, формування інтересу до предмета, а раціональне використання варіативної  складової  сприяє покращенню  якості знань учнів гімназії, забезпечує результативність участі у Всеукраїнських учнівських олімпіадах з базових дисциплін, інтерактивних конкурсах, МАН.

  

         Одним із важливих критеріїв ефективності роботи навчального закладу є успішне проходження гімназистами зовнішнього незалежного оцінювання. Протягом останніх років за результатами тестів ЗНО 71% випускників гімназії стали студентами  вищих навчальних закладів ІІІ –Іvрівня акредитації, а 29% - вступили до вузів І – ІІ рівня.  64% абітурієнтів пройшли відбір на бюджетну форму навчання.


Етапи становлення освіти в Засуллі

1872 р. відкриття церковно–приходської школи

1875 рік заснування церковно-приходського училища

1890 рік відкриття земської  школи

1911 рік відкриття трирічної початкової школи

1927 рік школу перетворено в неповну середню

1933 рік перший випуск сьомого класу

1938 рік реформування школи в середню

1940 рік перший випуск десятого класу

1941-1943 рік відсутність школи під час гітлерівської окупації

10 жовтня 1943 року відновлення роботи початкової школи

1946 рік працює семирічна школа

1952 рік відновлення середньої школи

1955 рік перший післявоєнний випуск десятих класів

1992 рік відкрито нове триповерхове приміщення школи

2000 рік заключено угоду про співпрацю Засульської середньої школи та Харківської академії залізничного транспорту

2002 рік на базі Засульської середньої школи створено Засульську гімназію


Вони стояли у керма Засульської освіти

1930-1932 роки – Космачевський Сергій Миколайович

1932-1941 роки – Вовк Яків Іванович

1941-1945 роки – Вовк Уляна Федорівна

1945-1948 роки – Криворотько Петро Антонович

1948-1952 роки – Остапенко Микола Олексійович

1952-1965 роки – Пасічник Іван Федорович

1965-1974 роки – Шостак Борис Павлович

1974-1975 роки – Андреєв Володимир Григорович

1975-1977 роки – Корніяченко Катерина Яківна

1977-1990 роки – Таранець Галина Степанівна

1990 по цей час Савенков Анатолій Олексійович




Календар
«  Вересень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30

Наші будні
                                                                                                                        

Погода

Гімн гімназії

Сьогодні
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2019Безкоштовний хостинг uCoz