ОЗ "Засульський ліцей" Неділя, 12.07.2020, 10:01
| RSS
Меню сайту

Новини ліцею

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Форма входу

Пошук

Експеримент

 

 1.      Тема експерименту
Проектування особистісно-розвивального змісту навчально-виховного процесу
 
 2.      Мета експерименту
 Теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити ефективність інноваційної системи навчально-виховного процесу освітнього закладу, створену на засадах проектування особистісно-розвивального змісту навчально-виховного процесу
 
 3.      Об’єкт дослідження в експерименті
 Розвиток виховання освіта особистості учня загальноосвітнього навчального закладу
 
 4.      Предмет дослідження
 Система психолого-педагогічного проектування особистісного розвитку учня в умовах навчально-виховного процесу  загальноосвітнього навчального закладу
 
 5.      Рівень експерименту
 Всеукраїнський
 
 6.      Орган управління освітою, що видав наказ про проведення експерименту
 Міністерство освіти і науки України, а саме: Наказ Міністра освіти і науки України від 6.07.2007 року № 580 “Про результати всеукраїнського експерименту «Психолого-педагогічне проектування соціального розвитку особистості учнів загальноосвітніх навчальних закладів» та проведення науково-дослідної та експериментальної роботи за темою «Проектування особистісно-розвивального змісту навчально-виховного процесу загальноосвітнього навчального закладу»
 
 7.      Установа, організація, що здійснює наукове керівництво експериментом
 Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи, кафедра психології ЦІППО АПН України.
 
 8.      Науковий керівник експерименту
 Киричук Валерій Олександрович, кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник Українського науково-методичного центру практичної психології і соціальної роботи, доцент кафедри психології ЦІППО АПН України.
 
 9.      Установа, організація, що здійснює експертизу заявки на проведення експерименту, його ходу і результатів
  Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи, кафедра психології ЦІППО АПН України
 
 10.  Етапи експерименту

Діагностико-аналітичний (вересень 2007   серпень2008 рр.);

Прогнозтично-конструюючий (вересень 2008 серпень 2009 рр.);

Програмно-моделюючий (вересень 2009   серпень2010 рр.);

Проектно-плануючий (вересень 2010 серпень 2011 рр.);

Розвивально-узагальнюючий (вересень 2011   серпень2012 рр.);
 
 11.  Актуальність та доцільність дослідження
 Експериментальна навчально-виховна система покликана розробити та провести теоретико-практичні дослідження з питань створення умов, в яких учні не тільки продуктивно і раціонально оволодіють знаннями, усвідомлять їх, а і набудуть необхідних навичок і вмінь застосовувати їх на практиці в нових соціальних ситуаціях, розвинуть свої здібності, зреалізують свій творчий потенціал, закладуть основи поступового переходу до самостійного навчання і регулювання своєї розумової діяльності

Продовжуємо роботу

Етапи роботи:

2013- 2017 рр. – «Соціально-педагогічний супровід обдарованості дитини»

2018-2020 рр. - «Управління проектом особистісного розвитку учня в освітньому середовищі ОТГ»

Технічне забезпечення:

Хмарний сервіс  Універсал – online

Науковий керівник:

Киричук В.О. – доцент кафедри психології управління Центрального інституту  післядипломної освіти ДЗВО Університету менеджменту освіти АПН України; провідний науковий співробітник Інституту обдарованої дитини НАПНУ; відмінник освіти, кандидат педагогічних наук, доцент.

Календар
«  Липень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

Наші будні
                                                                                                                        

Погода

Гімн ліцею

Сьогодні
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2020Безкоштовний хостинг uCoz