ОЗ "Засульський ліцей" Понеділок, 18.11.2019, 14:15
| RSS
Меню сайту

Новини гімназії

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Форма входу

Пошук


Експеримент
 
1.      Тема експерименту
Проектування особистісно-розвивального змісту навчально-виховного процесу
 
2.      Мета експерименту
 
Теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити ефективність інноваційної системи навчально-виховного процесу освітнього закладу, створену на засадах проектування особистісно-розвивального змісту навчально-виховного процесу
 
3.      Об’єкт дослідження в експерименті
 
Розвиток виховання освіта особистості учня загальноосвітнього навчального закладу
 
4.      Предмет дослідження
 
Система психолого-педагогічного проектування особистісного розвитку учня в умовах навчально-виховного процесу  загальноосвітнього навчального закладу
 
5.      Рівень експерименту
 
Всеукраїнський
 
6.      Орган управління освітою, що видав наказ про проведення експерименту
 
Міністерство освіти і науки України, а саме: Наказ Міністра освіти і науки України від 6.07.2007 року № 580 “Про результати всеукраїнського експерименту «Психолого-педагогічне проектування соціального розвитку особистості учнів загальноосвітніх навчальних закладів» та проведення науково-дослідної та експериментальної роботи за темою «Проектування особистісно-розвивального змісту навчально-виховного процесу загальноосвітнього навчального закладу»
 
7.      Установа, організація, що здійснює наукове керівництво експериментом
 
Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи, кафедра психології ЦІППО АПН України.
 
8.      Науковий керівник експерименту
 
Киричук Валерій Олександрович, кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник Українського науково-методичного центру практичної психології і соціальної роботи, доцент кафедри психології ЦІППО АПН України.
 
9.      Установа, організація, що здійснює експертизу заявки на проведення експерименту, його ходу і результатів
 
 Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи, кафедра психології ЦІППО АПН України
 
10.  Етапи експерименту

Діагностико-аналітичний (вересень 2007   серпень2008 рр.);

Прогнозтично-конструюючий (вересень 2008 серпень 2009 рр.);

Програмно-моделюючий (вересень 2009   серпень2010 рр.);

Проектно-плануючий (вересень 2010 серпень 2011 рр.);

Розвивально-узагальнюючий (вересень 2011   серпень2012 рр.);
 
11.  Актуальність та доцільність дослідження
 
Експериментальна навчально-виховна система покликана розробити та провести теоретико-практичні дослідження з питань створення умов, в яких учні не тільки продуктивно і раціонально оволодіють знаннями, усвідомлять їх, а і набудуть необхідних навичок і вмінь застосовувати їх на практиці в нових соціальних ситуаціях, розвинуть свої здібності, зреалізують свій творчий потенціал, закладуть основи поступового переходу до самостійного навчання і регулювання своєї розумової діяльності
Календар
«  Листопад 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

Наші будні
                                                                                                                        

Погода

Гімн гімназії

Сьогодні
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2019Безкоштовний хостинг uCoz