Експеримент
1. Тема експерименту
Проектування особистісно-розвивального змісту навчально-виховного процесу
2. Мета експерименту
Теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити ефективність інноваційної системи навчально-виховного процесу освітнього закладу, створену на засадах проектування особистісно-розвивального змісту навчально-виховного процесу
3. Об’єкт дослідження в експерименті
Розвиток виховання освіта особистості учня загальноосвітнього навчального закладу
4. Предмет дослідження
Система психолого-педагогічного проектування особистісного розвитку учня в умовах навчально-виховного процесу загальноосвітнього навчального закладу
5. Рівень експерименту
Всеукраїнський
6. Орган управління освітою, що видав наказ про проведення експерименту
Міністерство освіти і науки України, а саме: Наказ Міністра освіти і науки України від 6.07.2007 року № 580 “Про результати всеукраїнського експерименту «Психолого-педагогічне проектування соціального розвитку особистості учнів загальноосвітніх навчальних закладів» та проведення науково-дослідної та експериментальної роботи за темою «Проектування особистісно-розвивального змісту навчально-виховного процесу загальноосвітнього навчального закладу»
7. Установа, організація, що здійснює наукове керівництво експериментом
Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи, кафедра психології ЦІППО АПН України.
8. Науковий керівник експерименту
Киричук Валерій Олександрович, кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник Українського науково-методичного центру практичної психології і соціальної роботи, доцент кафедри психології ЦІППО АПН України.
9. Установа, організація, що здійснює експертизу заявки на проведення експерименту, його ходу і результатів
Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи, кафедра психології ЦІППО АПН України
10. Етапи експерименту
Діагностико-аналітичний (вересень 2007 – серпень2008 рр.);
Прогнозтично-конструюючий (вересень 2008 – серпень 2009 рр.);
Програмно-моделюючий (вересень 2009 – серпень2010 рр.);
Проектно-плануючий (вересень 2010 – серпень 2011 рр.);
Розвивально-узагальнюючий (вересень 2011 – серпень2012 рр.);
11. Актуальність та доцільність дослідження
Експериментальна навчально-виховна система покликана розробити та провести теоретико-практичні дослідження з питань створення умов, в яких учні не тільки продуктивно і раціонально оволодіють знаннями, усвідомлять їх, а і набудуть необхідних навичок і вмінь застосовувати їх на практиці в нових соціальних ситуаціях, розвинуть свої здібності, зреалізують свій творчий потенціал, закладуть основи поступового переходу до самостійного навчання і регулювання своєї розумової діяльності
Продовжуємо роботу
Етапи роботи:
2013- 2017 рр. – «Соціально-педагогічний супровід обдарованості дитини»
2018-2020 рр. - «Управління проектом особистісного розвитку учня в освітньому середовищі ОТГ»
Технічне забезпечення:
Хмарний сервіс Універсал – online
Науковий керівник:
Киричук В.О. – доцент кафедри психології управління Центрального інституту післядипломної освіти ДЗВО Університету менеджменту освіти АПН України; провідний науковий співробітник Інституту обдарованої дитини НАПНУ; відмінник освіти, кандидат педагогічних наук, доцент.
|